Підвищення конкурентоспроможності національної економіки на засадах партнерства

Natalia Vasylivna Butenko


Анотація


У статті розглянуто закономірності формування партнерських відносин як інструменту підвищення конкурентоспроможності національної економіки. Виокремлено конкурентні переваги суб’єктів національного ринку, що пов’язані  з встановленням довгострокових партнерських відносин та визначено критерії ефективності взаємовідносин з партнерами.


Ключові слова


партнерство; національна економіка; конкурентоспроможність; конкуретні переваги; взаємовідносини

Повний текст:

PDF

Посилання


Burdak, I. G., Klimovich, T. A., Rud, L. (2009). Office of Strategic interaction businesses and entities of the environment. Scientific Bulletin KUEITU. New Technology, 1(23), 105-109.

Butenko, N. V. (2011). Competitive business strategy in the context of industrial chains [Text ] / NV Butenko / / Bulletin of the Antimonopoly Committee of Ukraine. Journal of Competition, 2(41), 33-41.

Garrett, B. & Dyussozh, P. (2002). Strategic Alliances. Moscow: INFRA-M.

Grebeshkova, A. (2011). The phenomenon of strategic partnership enterprises: an explanation of the position of the relational approach. Problems and prospects of market- oriented management innovation development, 348-356.

Doyle, P. & Stern, F. (2007). Marketing Management and Strategy. St. Petersburg : Peter.

Drucker, P. F. (1992). Market: leader. Theory and practice. Entrepreneurship and Innovation. Principles and Practice). Moskow : Book chamber international.

Coyne, K. & Horne, J. (2010). Reaction companies on the actions of competitors. Poll Results. The McKinsey Quarterly, April 2008, № 21 (2010). Retrieved April 15, 2014, from http://mckinsey.com/russianquarterly/articles/issue21/16_0210.aspx?tid=24.

Knyazyk, M. (2010). Relationship Marketing business partnerships. Bulletin. Nat. un-t Lions. Polytechnic. Logistics, 690, 321-325.

Knyazyk, M., Lebid, T. (2011). Effect of marketing factors on the formation of industrial competitiveness.. Nat. un-t Lions. Polytechnic. Manager. and entrepreneurship in Ukraine : formative stages and challenges. Solution, 704, 44-50.

Korchunov, D. (2005). Organization of processes to work with clients. Marketing Department, 3, 24-26.

Christopher, M. (2004). Logistics and Supply Chain Management. St. Petersburg. : Peter.

Reverchuk, S. K., Siva T., Reverchuk, L. S. (2007). Fundamentals of the Theory of Economic Competition. Kyiv : Knowledge.

Porter, M. (2005). Competition. Moskow: Williams.

Chukhray, N. I. & Dovbakh, M. O. (2009). Competitive strategy supply chains, 313-320. Retrieved April 15, 2014, from http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Logistyka/2009_649/43.pdf.

Dyer, J. (1998). The relational view: Cooperative strategy and sources of interorganizational competitive advantage. Academy of Management Journal, 23, № 4, 660–679.

Schultz, D. E. & Kitchen, Ph. J. (2000). Communicating Globally: An Integrated Marketing Approach. Chicago, 2000.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019