Удосконалення оцінки вартості бренда промислового підприємства
Анотація
Динамічність ринку, складність та непрозорість чинних розрахункових моделей оцінки вартості бренда обумовлюють актуальність вивчення вартісної оцінки брендів промислових підприємств. У статті удосконалено методики оцінки вартості бренда промислового (автомобілебудівного) підприємства за рахунок використання класифікації брендів, що дозволяє одночасно оцінювати імідж бренда, взаємозв’язок споживчої лояльності з потребами, стадії життєвого циклу бренда, вплив часу на нього, а також ураховувати інтегральний показник значущості брендів на основі їх певних класифікаційних ознак. У роботі також надано рекомендації щодо розрахунку складових пропонованого методу. Був запропонований алгоритм оцінки вартості бренда за методом IILLT, що складається з двох основних частин та рекомендаційної. Цей алгоритм дозволяє послідовно та зважено оцінювати вартість бренда. Виявлено переваги методу IILLT, основними серед яких є: детальне дослідження бренда підприємства, при цьому існує можливість діагностувати ефективність попереднього брендингу; виокремлення складових методу, що надає можливість оцінювати чинники, що значно впливають на вартість бренда для удосконалення майбутньої брендингової діяльності; прогнозування вартості бренда в майбутньому; можливість пошуку стратегічних джерел збільшення вартості.
Ключові слова
Посилання
Prykhodko, D. A. (2012). «Interbrand and Finance Brand»: benchmarking study of brand valuation methods [«Interbrand» and «Finance Brand»: benchmarking study of brand valuation methods]. Modern challenges of social and economic development of the Russian Federation: materials of international scientific conference, Belgorod, SRU “BelSU”, 54-57.
Zozulov, O. V. (2002). Branding or Antibranding: What should be selected in Ukraine? [Branding or Antibranding What should be selected in Ukraine?]. Marketing in Ukraine , 4, 26-28.
Panjushkina, S. (n.d.). Brand Methods Estimation [Brand Methods Estimation]. Invet-Gazeta. Retrieved November 22, 2004, from http://www.investgazeta.net/praktika/metody-ocenki-brenda-148650.
Aaker’s Methodology [Aaker’s Methodology]. (2008). MORO. Retrieved December 11, 2008, from http://moro.com.ua/aaker.html
Geiyer, G. V. (2006). Financial Brand Value and its Estimation Methods [Financial Brand Value and its Estimation Methods]. UNIVER. Retrieved June 13, 2006, from http://univer.km.ua/visnyk/1194.pdf.
Tretiak, O. A. (2010). Brand-Capital: Content, Money Estimation and Management [Brand-Capital: Content, Money Estimation and Management]. ANTEMA. Retrieved May 15, 2010, from http://www.antema.ru/library/brnding/other/tretyak_o_a_brend-kapital_ soderzhanie_denezhnaya_ocenka_i_upravlenie/
Getman, O. O. (n.d.). Methods and Approaches of Enterprise Intangible Assets Estimation [Methods and Approaches of Enterprise Intangible Assets Estimation]. MANUALS. Retrieved, 2010, from http://pidruchniki.ws/13331222/ekonomika/ metodi_sposobi_otsinki_nematerialnih_aktiviv_pidpriyemstva.
Berezin, I. (2003). 4D branding – Tomas Ged [4D brending – Tomas Ged]. MARKETOLOGI. Retrieved 2003, from http://www.marketologi.ru/publikatsii/retsenzii/4d-brending-tomas-ged/.
Method of O. Chernozub [Method of O. Chernozub]. (2008). MORO. Retrieved December 11, 2008, from http://moro.com.ua/rossiy.html.
Prykhodko, D. O. (2012). Brand Classification Improvement [Brand Classification Improvement]. Problems and perspectives of enterprise development: Collection of research articles of KhNAHU, 2 (3), 50-55.
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
##submission.copyrightStatement##
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .
Збірник наукових праць "Економічний аналіз"
ISSN 1993-0259 (Print) ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa
© Західноукраїнський національний університет
© «Економічний аналіз», 2007-2021
