Аспекти формування стратегії туристичного підприємства на засадах бенчмаркінгу

Svitlana Petrivna Svitlana, Iryna Ihorivna Smachylo


Анотація


Вступ. Досліджено методичні аспекти застосування бенчмаркінгу як інструменту для формування стратегії діяльності туристичного підприємства.

Мета. Метою статті є розробка теоретичних та методологічних положень, а також практичних рекомендацій стосовно формування стратегії туристичного підприємства на засадах бенчмаркінгу. Дослідження показали, що метод бенчмакінгу є досить ефективним при встановленні відповідності цілей підприємства вимогам ринку.

Метод. У статті окреслено місце та роль методу бенчмаркінгу у загальному процесі формування стратегії розвитку туристичного підприємства, а також подано послідовність та методичні поради щодо здійснення такого бенчмаркінгу.

Результати. Детально описано методику проведення бенчмаркінгового аналізу в складі здійснення внутрішнього та зовнішнього економічного аналізу, для формування стратегії підприємства. Особливу увагу звернено на методику збору інформації для проведення бенчмаркінгового аналізу. Описано основні способи отримання інформації про обрані для еталонного порівняння підприємства, а також запропоновано методи оцінки показників їх діяльності. Визначено основні види стратегічних альтернатив, які можуть бути утворені на базі бенчмаркінгового аналізу. Досліджено, що активне впровадження бенчмаркінгу у практичну діяльність потребує перш за все усвідомлення підприємцями переваг співпраці та взаємодопомоги. 


Ключові слова


бенчмаркінг; стратегія; аналіз; метод; передовий досвід; туристична діяльність; еталонне порівняння

Повний текст:

PDF

Посилання


Watson, G. H. (2005). The practice of benchmarking in Italy. Overseas marketing researches, 6, 19-22.

Gornostaeva, J. V. (2009). Benchmarking in services [Benchmarking in services]. Mines: State Educational Institution "SRSUES".

Karpenko, N. V. (2007). Benchmarking business processes for small and medium businesses[ Benchmarking business processes for small and medium businesses]. Mechanism of Economic Regulation, 4, 138-149.

Lipkan, V. A. (2009). National Security of Ukraine. [National Security of Ukraine] Kyiv: CNT.

Maslov, D. V. & Belokorovin, E. A. (2005). How to use the opportunity of benchmarking in local conditions [How to use the opportunity of benchmarking in local conditions]. Management of the company, 1.

Melnichenko, S. (2007). Information Technologies in Tourism: theory, methodology, practice. Kyiv: Kyiv. nat. trade. -economical. university Press.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019