Теоретичні основи застосування діагностичної функції в аналізі маркетингової діяльності підприємства

Oleksandr Anatoliyovych Nadvynychnyi


Анотація


 У статті зазначено, що реалізація діагностичної функції сприяє виявленню резервів та можливостей удосконалення бізнес-процесів, формуванню підходів для подолання проблем і їх попередженню. Діагностична функція економічного аналізу підприємства може широко застосовуватись для успішного розвитку останнього в ринковому середовищі, вона стає дедалі актуальнішою із розвитком ринкових відносин, через ускладнення і вразливість економічного механізму, розширення внутрішньовиробничих та зовнішніх зв’язків, посилення комерційного ризику. Розглянуто підходи до визначення специфіки вияву діагностичної функції економічного аналізу для основних видів діяльності промислових підприємств з метою подолання неоднозначності в їх трактуванні. Удосконалено теоретичні основи реалізації діагностичної функції аналізу в частині аналізу маркетингової діяльності підприємств-виробників віконних профілів для підвищення їх ефективності за несприятливих ринкових умов. Водночас діагностична функція спрямована на виявлення проблем і встановлення причинно-наслідкових змін у показниках ефективності бізнес-процесів. Проведений аналіз тлумачень діагностичного аналізу (економічної діагностики), їх цільового спрямування, предмета й об’єкта дає підґрунтя для визнання існуючих понять «економічна діагностика», «бізнес-діагностика», «діагностика економічної системи» та «діагностичний аналіз» реалізацією діагностичної функції економічного аналізу підприємства задля формування єдиного підходу до трактування цих понять для вирішення актуальних проблем теорії економічного аналізу. 


Ключові слова


економічний аналіз; діагностична функція; діагностичний аналіз; економічна діагностика; маркетингова діяльність; аналіз маркетингової діяльності

Повний текст:

PDF

Посилання


Barngolts, S. B. & Melnyk M. V. (2008). Methodology of economic analysis of a business entity. Moscow: Finances and Statistics.

Grishchenko, O. V. (2010). Analysis and diagnosis of the financial and economic activity of the enterprise. Taganrog : TSURE.

Lazaryshyna, I. D. (2009). Economic analysis in Ukraine: history, methodology, practice. - Rivne: NUWMNRU.

Lihonenko, L. O. (2008). Diagnostic methodology threat of bankruptcy and the directions of its improvement. Finance of Ukraine, 8, 136-148.

International Standards on Auditing, Assurance and Ethics (2009). Kyiv : LLC "IAMTS AU" Status ".

Oleinik, A. (2010). Development of economic analysis in terms of institutional change. Rivne: ZSTU.

Parasiy-Verhunenko, I. (2010). Modern tools of economic analysis system for Strategic Studies. Accounting and Auditing, 9, 30-39.

Trenenkov, E. M. & Dvedenidova, S. A. (2012). Diagnostics in crisis management. Management in Russia and abroad, 1, 24-26.

Shvydanenko, G. A. & Oleksyuk, O. I. (2012). Modern technologies of diagnostics of financial-economic activity. Kyiv : Kyiv National Economic University.

Marion, A. (2013). Le Diagnostic d'Entreprise". Paris: Ed. ECONOMICA.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##



Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution  International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2020