Аналіз виробничо-збутової діяльності у підвищенні конкурентоспрожності підприємства

Iryna Volodymyrivna Spilnyk, Olha Mykhaylivna Zahorodna


Анотація


Розглянуто сутність поняття «конкурентоспроможність підприємства». Висівтлено зміст та послідовність процесу управління конкурентоспроможністю. Розкрито важливість аналізу як прикладної діяльності в контесті управління нею. Охаректеризовано та доповнено основні аспекти зміцнення конкурентних позицій підприємства. Обгрунтовано пріоритетність виробничо-збутової діяльності у зміцненні конкурентоспроможності підприємства. Систематизовано показники оцінки і фактори виробничо-збутової діяльності і дано вичерпну їх характеристику. Запропоновано методику діагностування проблемних зон виробничо-збутової діяльності за ключовими індикаторами її оцінки. З’ясовано значення та завдання аналізу виробничо-збутової діяльності підприємства. Охарактеризовано склад інформаційного забезпечення та форми організації аналізу виробництва і збуту продукції. 


Ключові слова


конкурентоспроможність; конкурентні позиції; конкурентні переваги; управління; функції управління; аналіз; виробничо-збутова діяльність; ефективність; діагностика; оцінка; пошук; показники; вимірники; фактори; резерви; номенклатура; асортимент; структура

Повний текст:

PDF

Посилання


Ansoff, I. (1989). Strategic Management. Moscow: Economica.

Voronkova, A. (2007). The concept of enterprises competitive potential. Economist, 8, 14-17.

Ivanov Y. B. (2004). Competitiveness of the enterprise: estimation, diagnostic, strategy. Kharkiv: KhNEU.

Kuzmin, A. E. & Gorbal, N. Management of enterprise international competitiveness. Lviv: Kompact-LW.

Otenko, I. P. & Poltavska, E. O. (2005). Management of competitive advantage. Kharkiv: KhNEU.

Pavlova, V. A. (2006). Enterprises competitiveness: estimation and implamentation strategy. Donetsk: DUET.

Porter, M. (2005). Competitive аdvantage: how to achieve high results and ensure its sustainability. Moscow: Alpina Business Books.

Savytska, G. V. (2007). Economic analysis of the company. Kyiv: Znannya.

Spilnyk, I. V. & Zahorodna, O. M. (2012). Economic Analysis. Ternopil: TNEU.

Spirina, M. V. (2004). Strategic management of enterprises competitiveness. Actual Problems of Economics, 8, 176-182.

Ivanov, Y. & Tishchenko, A. (2006). The theoretical basis of competitive business strategyes. Kharkiv: INZHEK.

Fathutdynov, R. A. (2004). Management of organization competivness. Moskow: Eksmo.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019