Основні методи усунення інформаційної асиметрії між ринковими гравцями: мікроекономічний рівень

Olena Anatoliivna Kryvoshyia, Olena Yakivna Bazilinska


Анотація


Формування ефективних методів збору інформації та способів її обробки є одним із шляхів зменшення ризиків діяльності підприємства та розширення його ринкових можливостей. У статті систематизовано основні показники оцінки кон’юнктури ринку, що розраховуються в інформаційних системах маркетингу. Сформовано узагальнену систему аналітичних кроків для зниження та усунення негативних наслідків недосконалості інформаційного середовища. Запропоновано комплекс заходів для удосконалення організаційно-комерційної діяльності підприємства, при цьому особлива увага звертається на маркетингову інформаційну систему та її складові: систему внутрішньої звітності, систему збирання поточної маркетингової інформації, систему маркетингових досліджень та аналітичну систему маркетингу. Схематично репрезентовано взаємодію гравців на ринку, які активно використовують маркетингову інформаційну систему в умовах інформаційної асиметрії.


Ключові слова


інформаційна асиметрія; маркетингова інформаційна система; інформаційний сигнал; аналітичний показник

Повний текст:

PDF

Посилання


Pinchuk, N. S. (1999). Informational systems and technologies in marketing [Informacijni systemy i technologii v marketyngu]. Kyiv: KNEU.

Savoschenko, A. S. (2005). Product market infrastructure [Infrastructura tovarnogo rynku]. Kyiv: KNEU.

Mochernyj, S. V. (2001). Economical encyclopedia [Economichna encyclopedia]. Kyiv: Publishing house “Academy”.

Moroz, L. A. (2002). Marketing [Marketyng]. Lviv: Information & publishing center «INTELLIGENCE+" Institute of Continuing Education.

Doil, P. (2002). Marketing – management and strategy [Marketing – menedgment i strategia]. St. Petersburg: Piter.

Lypchuk, V. V., Yatskiv, I. G. Goshko, B. M. Goshko, O. Y. (2007). Marketing analysis [Marketyngovyj analiz]. Kyiv: Academvydav.

Kochyra, E. V. (2003). Macroeconomic dynamic modeling [Modeliyvania makroeconomichnoi dymamicy]. Kyiv: Center of educational literature.

Kyzmin, O. E. (2007). Principles of management [Osnovy menedgmentu]. Kyiv: Academvydav.

Melnyck, A. F. (2009). Governance [Dergavne upravlinnya]. Kyiv: Znannia.

Rogoza, M. E. (2006). Organizational-economic mechanism to ensure the efficiency of industrial enterprises [Organizacijno-economichnyj mechanism zabezpechennia efectyvnosti dialnosti promuslovych pidpryemstv]. Donetsk.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##



Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution  International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019