Облік доходів від надання готельних послуг у системі управління
Анотація
У статті проведено дослідження нових послідовних і системних підходів до облікового процесу, a саме реалізації готельних послуг у сучасних умовах технологічного середовища та інформаційної конкуренції із урахуванням особливостей та галузевої специфіки підприємств гостинності. На підприємствах готельного господарства формування доходу від надання таких послуг за своєю економічною сутністю є безперервним процесом, тобто кожна фаза гостьового циклу робить свій вагомий внесок у загальний дохід готелю. Розкрито основні напрями удосконалення обліку доходів від реалізації готельних послуг за виділеними основними зонами дохідності готелю. В основу аналітичного обліку доходів за сегментами збуту доцільно покласти соціально-економічний критерій під час виділення сегментів збуту.
Ключові слова
Посилання
Napadovska, L. V. (2004). Management Accounting. Kyiv : Book.
Ageev, O. A.(2000). Travel agencies and hotels: accounting and taxation. Moskow: Modern economics and law.
Burgonova, G. N. & Komordzhanova, N. A. (2000). Hotel and tourism business: features of accounting and taxation. Moscow: Finance and Statistics.
Balchenko, Z. A. Balchenko, I. V., Balchenko, S. O. (2006). Accounting in tourism and hotels Ukraine. Kyiv : KUTEL.
Boytsova, A. M., Pirozhenko, O., Kuznetsov, V., Klyzhenko Y.. (2007). All of the accounting organization and hospitality. Kharkiv: Factor.
Korol, S. Y. (2005). Accounting for the hotel industry. Kyiv : Kyiv. nat. trade.-ekon. University.
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
##submission.copyrightStatement##
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .
Збірник наукових праць "Економічний аналіз"
ISSN 1993-0259 (Print) ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa
© Західноукраїнський національний університет
© «Економічний аналіз», 2007-2022
