Еволюційні засади розвитку електронної комерції

Svitlana Viktorivna Malovychko


Анотація


Вступ. Розглянуто сутність і особливості еволюційного розвитку електронної комерції. Визначені основні етапи еволюції  останньої в секторі В2С, охарактеризовано переваги та недоліки кожного етапу. Проаналізовано основні тенденції розвитку електронної комерції у світі. Наведено рекомендації стосовно стимулювання розвитку електронної комерції в Україні. Предметом дослідження є підприємства електронного бізнесу.

Мета роботи. Метою роботи є аналіз еволюційного розвитку електронної комерції, дослідження поглядів вчених щодо визначення сутності тенденцій, передумов виникнення та розвитку електронної комерції.

Метод (методологія). У праці використано методи логічного аналізу при визначенні історичних засад розвитку електронної комерції у світі та в окремих регіонах, що дозволить виявити загальні тенденції її розвитку та екстраполювати їх на бізнес-реалії українських підприємств, узагальнення - при визначенні основних недоліків електронної комерції, які формуються при переведенні діяльності підприємства із сфери реальної торгівлі у сферу електронної торгівлі, графічний та табличний методи при наведенні поточних результатів досліджень.

Результат. Результатом роботи є виявлення закономірностей та причинно-наслідкових зв’язків розвитку електронної комерції. Сферою застосування результатів дослідження є практична діяльність підприємств електронної економіки.


Ключові слова


електронна комерція; електронний бізнес; еволюція; розвиток; електронна торгівля

Повний текст:

PDF

Посилання


Kudina, O. Yu. (2011). Rozvytok elektronnoi torhivli v umovakh stanovlennia hlobalnoho informatsiinoho prostoru. Biuleten Mizhnarodnoho Nobelivskoho ekonomichnoho forumu, 1(4), 196-202.

Kredenets, O. V. (2011). Stan i tendentsii rozvytku elektronnoi rozdribnoi torhivli v ukrainskomu sektori merezhi Internet. Visnyk Lvivskoi komertsiinoi akademii, 34, 268–272.

Klejnep, Ja. S., Dpevickaja, Ju., Dopofienko, V. V. (2002). Novye infopmacionnye tehnologii v menedzhmente. – Kharkiv : Osnova.

Samojlenko, S. V. (2004). Reklama v Internete: realii i «virtualii». Marketing i reklama, 1, 35-40.

Strelec, I. A. (2003). Novaja jekonomika i informacionnye tehnologii. Moskow : Jekzamen.

Global'nye komp'juternye seti (n.d.). Rezhim dostupu: http://bourabai.ru/einf/chapter116.htm.

Polkovnikov, E. V. (2002). Materialy k kursu po jelektronnoj kommercii. Vladivostok. Retrieved from: http://www.kpmit.dvgu.ru/library/polkovnikov_lectures_ecommerce/index.phtm.

Kholmohorov, V. (2005). Ynternet-marketynh. Kratkyi kurs. SPb.: Pyter.

Shaleva, O. I. (2011). Elektronna komertsiia. Kyiv : Tsentr uchbovoi literatury.

Tardaskina, T. M., Strelchuk Ye. M., Tereshko, Yu. V. (2011). Elektronna komertsiia. Odesa : ONAZ im. O. S. Popova.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##



Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution  International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa

 

© Західноукраїнський національний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2020