Обґрунтування стратегічної позиції щодо інноваційного розвитку

Maryana Anatoliyivna Koshlata


Анотація


Розглянуто обґрунтування загальнотеоретичних засад інноваційного  менеджменту, досліджено формування стратегії та методи забезпечення її ефективності в ринковій економіці суб’єктів господарювання. Визначено, що  процеси глобалізації, які відбуваються у світовій і вітчизняній економіці, спричиняють зростання конкуренції, тому альтернатив інноваційному шляху розвитку немає.

Отримані  результати  можуть  бути  покладені  в  основу  удосконалення  процесу  прийняття  управлінських  рішень  щодо  інноваційного  розвитку підприємств. 


Ключові слова


інновація; інноваційний розвиток; підприємство; формування стратегії; ефективність у ринковій економіці

Повний текст:

PDF

Посилання


On innovation activity [text]: the law of Ukraine from 04.07.2005 p. №40-IV. (2005). Vidomosti Verkhovnoyi Rady of Ukraine, 36, 266.

Antonjuk, L. L. (2007). Actual problems of innovative development of Ukraine at the present stage. Enhancing innovation: the legal and socio-economic support. - Donetsk : National Academy of Sciences of Ukraine, Institute of Industrial Economics.

Ansoff, I. (1989). Strategic Management. – Moskow : Economics.

Drucker, P. F. (2007). Business and Innovation. - Moskow: Williams.

Christensen, K. M. & Raynor, M. E. (2004). Decision problemmy business innovation. How to create a growing business and to successfully maintain its growth. – Moskow: Alpina Business Books.

Milner, B. (2011). Innovative development and network management. Problems of the theory and practice of management, 9, 25-33.

Santo, B. (1990). Innovation as a means of economic development. - Moscow: Progress.

Strategic Challenges of the XXI century society and economy in Ukraine. (2007). - Vol.1: Knowledge Economy - Ukraine modernization project. - Kyiv: Phoenix.

Twiss, B. (1989). Management of scientific and technological innovation. - Moskow: Economy.

Schumpeter, J. (1982). The Theory of Economic Development (A study of business profits, capital, credit, interest, and cycle conditions). - Moscow: Progress.

Jankov, H. (2012). Creative management and innovation. Creative and Knowledge Society, Volume 2, Issue 1, 95-112.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019