Дослідження стану підприємств побутового обслуговування населення України

Nataliia Vadymivna Khlistunova, Tamara Mykolaivna Temindarova


Анотація


У статті досліджено основні тенденції розвитку ринку побутового обслуговування населення України. Опрацювання результатів дозволило виявити чинники, що негативно впливають на роботу підприємств побутового обслуговування на прикладі підприємств автосервісу та підприємств, що надають індивідуальні послуги. Оцінюючи попит, визначено та досліджено загальні фактори, які впливають на формування попиту на всі побутові послуги. Дослідження рівня задоволеності попиту було проведено шляхом анкетування. За його результатами встановлено рівень задоволеного і незадоволеного попиту на побутові послуги. Проведені дослідження стану ринку побутових послуг на прикладі ремонтних та індивідуальних послуг в Україні дали змогу визначити стратегічні пріоритети розвитку підприємств побутового обслуговування: сфера вітчизняного побутового обслуговування є своєрідною за рахунок безумовного переважання серед суб'єктів господарювання суб'єктів малого підприємництва; однією з найактуальніших проблем сучасного українського ринку побутових послуг є невисока рентабельність підприємств побутового обслуговування; однією з найперспективніших форм підприємництва, пов'язаного з організацією побутового обслуговування, є супутня та мережева форми; інтенсивному розвитку підприємств побутового обслуговування сприяє зростаючий споживчий попит на побутові послуги. 


Ключові слова


побутові послуги; сфера побутового обслуговування; попит; автосервіс; індивідуальні послуги; ремонтні послуги

Повний текст:

PDF

Посилання


Antoniuk, Ya. (2001). Sfera pobutovykh posluh dlia naselennia: stan rozvytku i zasady derzhavnoho rehuliuvannia na mistsevomu rivni. Rehionalna ekonomika, 4, 115-122.

Holoborodko, A. Yu. (2012). Doslidzhennia stanu ta tendentsii formuvannia popytu na pobutovi posluhy v Ukraini. Biuleten Mizhnarodnoho Nobelivskoho ekonomichnoho forumu, 1(5, 68-75.

Danyliuk, T. I. (2009). Teoretyko-metodolohichni zasady zadovolennia popytu naselennia pidpryiemstvamy pobutovoho obsluhovuvannia: dys…. kand. ekon. nauk: 08.00.04 – ekonomika ta upravlinnia pidpryiemstvamy. Lutsk.

Derzhavne pidpryiemstvo «Informatsiino-analitychne ahentstvo». (2015). Retrieved from: iaa.kiev.ua/index.html.

Kuzmych, O. H. (2011). Informatsiino-analitychne zabezpechennia rozvytku pidpryiemstv pobutovoho obsluhovuvannia: avtoref. dys… kand. ekon. nauk: 08.00.04 / KNUTD. Kherson.

Markov, O. D. (2003). Avtoservis: orhanizatsiia roboty z kliienturoiu. Kyiv: Mizhnar. ahentsiia.

Morhulets, O. B. (2009). Menedzhment u sferi posluh. Kyiv: KNUTD.

Pirozhenko, O. & Saprykin, H. (2004). Use pro oblik ta orhanizatsiiu diialnosti v khimchysttsi. Kharkiv: Faktor.

Khmelevska, L. P. (2002). Metodolohichni aspekty doslidzhennia sfery pobutovoho obsluhovuvannia naselennia v transformatsiinii ekonomitsi. Aktualni problemy ekonomiky, 7, 254-258.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##



Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution  International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa

 

© Західноукраїнський національний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2021