Вибір стратегії маркетингу банку за результатами анкетування клієнтів

Svitlana Anatoliivna Nuzhna


Анотація


Статтю присвячено дослідженню маркетингової стратегії банку з точки зору клієнтів банку. Проаналізовано деякі аспекти функціонування банківської маркетингової системи в українських, на прикладі ПАТ КБ «ПриватБанк», та іноземних банках. Виявлено основні напрямки покращення маркетингової роботи банків з клієнтами, зокрема введення нових продуктів банку, нових послуг та нових технологій проведення банківських операцій. Однак послуги банку, як і банк, не можуть функціонувати самостійно. Зазначені елементи залежать від багатьох факторів, одним з ключових є клієнт. Це обумовлює підвищення інтересу до маркетингу з позицій банку. Дослідження проведено з використанням анкетування, яке було апробовано на діяльності банку ПАТ КБ «ПриватБанк». У розробленій анкеті були передбачені питання, які дають можливість не тільки оцінити роботу банку загалом, але й окремих його підрозділів, філій, ланок. Така анкета дозволяє проводити аналіз та складати рейтинг за різні періоди часу, а також виявити особливості в обслуговуванні клієнтів банку і послугах. Крім того, анкету можна модифікувати як структурно, так і змістовно. Запропоновану анкету варто розмістити на сайті банку або скористатись Privat24.ua. Результати анкети оброблені засобами однієї з офісних програм пакету MicrosoftOffice електронних таблиць Excel. Проведений аналіз даних анкети виконано із застосуванням в електронних таблицях автоматичної обробки даних, з використанням бібліотеки вбудованих функцій та графічних можливостей табличного редактора. Як результат, підтверджено, що проведення анкетування є дуже корисним при вирішенні впливу як зовнішніх, так і внутрішніх факторів на формування маркетингової стратегії банку. 


Ключові слова


банківські послуги; кредит; депозит; анкета; респондент; електронні таблиці Microsoft Excel; робоча книга; відсотковий аналіз

Повний текст:

PDF

Посилання


Aleksyeyev, I. V., Zakharchuk, O. V., Rym, N. N. (1998). Bankivs'kyy marketynh. L'viv: Vyd-vo L'viv. bank. koledzhu.

Bagiev, G. L., Tarasevich, V. M., Ann, X. (2001). Marketing. Moskow: ZAO «Izd- vo "Jekonomika"».

Brytchenko I. H. (2010). Marketynh u bankakh. Poltava: RVV PUSKU.

Kotler, F. (2006). Marketing-menedzhment. Jekspress-kurs. SPb.: Piter.

Makarova, H. P. (2011). Marketynh ta yoho spetsyfika v bankivs'kiy sferi. Kyyiv: Prosvita.

Ofitsiynyy sayt Natsional'noho banku Ukrayiny (2015). Retrieved from: http://www.bank.gov.ua.

Ofitsiynyy sayt PAT KB «Pryvatbank» (2015). Retrieved from: http://www.privatbank.ua.

Reytynh servisu bankiv Ukrayiny (2015). Retrieved from: http://www.prostobankir.com.ua/marketing_reklama_pr/stati/ reyting_servisa_bankov_ukrainy.

Spicyn, I. O. & Spicyn Ja. O. (1993). Marketing v banke. Ternopol': AO "Tarneks", – K.: CMMS "Pispajp".

Utkin, Je. A. (1995). Bankovskij marketing. Moskow.: INFRA.

Cherkasov, V. E. & Ploticyna L. A. (2011). Bankovskie operacii: marketing, analiz, raschety. Moskow: Metainform.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##



Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution  International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2020