Вибір стратегії маркетингу банку за результатами анкетування клієнтів
Анотація
Статтю присвячено дослідженню маркетингової стратегії банку з точки зору клієнтів банку. Проаналізовано деякі аспекти функціонування банківської маркетингової системи в українських, на прикладі ПАТ КБ «ПриватБанк», та іноземних банках. Виявлено основні напрямки покращення маркетингової роботи банків з клієнтами, зокрема введення нових продуктів банку, нових послуг та нових технологій проведення банківських операцій. Однак послуги банку, як і банк, не можуть функціонувати самостійно. Зазначені елементи залежать від багатьох факторів, одним з ключових є клієнт. Це обумовлює підвищення інтересу до маркетингу з позицій банку. Дослідження проведено з використанням анкетування, яке було апробовано на діяльності банку ПАТ КБ «ПриватБанк». У розробленій анкеті були передбачені питання, які дають можливість не тільки оцінити роботу банку загалом, але й окремих його підрозділів, філій, ланок. Така анкета дозволяє проводити аналіз та складати рейтинг за різні періоди часу, а також виявити особливості в обслуговуванні клієнтів банку і послугах. Крім того, анкету можна модифікувати як структурно, так і змістовно. Запропоновану анкету варто розмістити на сайті банку або скористатись Privat24.ua. Результати анкети оброблені засобами однієї з офісних програм пакету MicrosoftOffice електронних таблиць Excel. Проведений аналіз даних анкети виконано із застосуванням в електронних таблицях автоматичної обробки даних, з використанням бібліотеки вбудованих функцій та графічних можливостей табличного редактора. Як результат, підтверджено, що проведення анкетування є дуже корисним при вирішенні впливу як зовнішніх, так і внутрішніх факторів на формування маркетингової стратегії банку.
Ключові слова
Посилання
Aleksyeyev, I. V., Zakharchuk, O. V., Rym, N. N. (1998). Bankivs'kyy marketynh. L'viv: Vyd-vo L'viv. bank. koledzhu.
Bagiev, G. L., Tarasevich, V. M., Ann, X. (2001). Marketing. Moskow: ZAO «Izd- vo "Jekonomika"».
Brytchenko I. H. (2010). Marketynh u bankakh. Poltava: RVV PUSKU.
Kotler, F. (2006). Marketing-menedzhment. Jekspress-kurs. SPb.: Piter.
Makarova, H. P. (2011). Marketynh ta yoho spetsyfika v bankivs'kiy sferi. Kyyiv: Prosvita.
Ofitsiynyy sayt Natsional'noho banku Ukrayiny (2015). Retrieved from: http://www.bank.gov.ua.
Ofitsiynyy sayt PAT KB «Pryvatbank» (2015). Retrieved from: http://www.privatbank.ua.
Reytynh servisu bankiv Ukrayiny (2015). Retrieved from: http://www.prostobankir.com.ua/marketing_reklama_pr/stati/ reyting_servisa_bankov_ukrainy.
Spicyn, I. O. & Spicyn Ja. O. (1993). Marketing v banke. Ternopol': AO "Tarneks", – K.: CMMS "Pispajp".
Utkin, Je. A. (1995). Bankovskij marketing. Moskow.: INFRA.
Cherkasov, V. E. & Ploticyna L. A. (2011). Bankovskie operacii: marketing, analiz, raschety. Moskow: Metainform.
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
##submission.copyrightStatement##
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .
Збірник наукових праць "Економічний аналіз"
ISSN 1993-0259 (Print) ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa
© Західноукраїнський національний університет
© «Економічний аналіз», 2007-2022
