Управління якістю обслуговування в аеропортах

Kateryna Ivanivna Malinoshevska


Анотація


У статті запропоновано комплекс заходів управління якістю обслуговування в аеропортах, що дозволять встановити рівень якості послуг та прийняти рішення про доцільність їх подальшого надання або про необхідність їх удосконалення. Підвищення рівня якості обслуговування в аеропортах дозволяє виробити стратегію конкурентної боротьби на ринку залежно від наявних можливостей аеропорту. Підходи до визначення критеріїв полягають у формуванні системи менеджменту якості надання послуг у аеропорту для виділення основних критеріїв вимог авіакомпаній, пов’язаних з диверсифікацією діяльності, що дає змогу врівноважити ринок авіаперевезень авіакомпанії. Обґрунтовано результати проведеного дослідження і надано рекомендації з їх практичного застосування. 


Ключові слова


управління якістю; система управління якістю; підходи до управління якістю; якість авіапослуг

Повний текст:

PDF

Посилання


Andersen, B. (2003). Biznes-processy. Instrumenty sovershenstvovanija. Moscow.: RIA «Standarty i kachestvo».

Barabanova, O. A. & Jakovleva, E. H. (2004). Some Question of Quality Providing for Transport Services (Nekotorye voprosy obespechenija kachestva transportnyh uslug). Scientific Proceedings of the Scientific-Technical Union of Mechanical Engineering, 8/76, September'.

Gludkin, O. P., Gorbunov, N. M. & Gurov, A. I. (2001). Vseobshhee upravlenie kachestvom Total Quality Management (TQM). Moscow: Laboratorija bazovyh znanij; Gorjachaja linija-Teleko.

Deming, Je. (2008). Lekcija pered japonskimi menedzherami v 1950 godu. Metody menedzhmenta kachestva, 10, 24–29.

Dzhordzh, S. & Vajmerskirh, A. (2002). Vseobshhee upravlenie kachestvom: strategii i tehnologii, primenjaemye segodnja v samyh uspeshnyh kompanijah (TQM). S. Pb.: Viktorija pljus.

Isikava, K. (1988). Japonskie metody upravlenija kachestvom. Moscow: Jekonomika.

Fegenbaum, A. (1986). Kontrol' kachestva produkcii. Moscow: Jekonomika.

Harrington, Dzh., Jesseling, K. & Nimvegen, X. (2002). Optimizacija biznes- processov. Dokumentirovanie, analiz, upravlenie, optimizacija. SPb.: Azbuka.

Harrington, Dzh. X. (1990). Upravlenie kachestvom v amerikanskih korporacijah. Moscow: Jekonomika.

Shonessi, Dzh. O. (2001). Konkurentnyj marketing. Strategicheskij podhod. SPb: Piter.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019