Узагальнення теоретичних підходів до сутності інноваційної стратегії підприємства

Oleksandr Mykolayovych Semenyuk


Анотація


Уточнено місце інноваційної стратегії в їх загальній системі в сучасних умовах господарювання, на основі чого визначено її важливу роль. Розглянуто основні види стратегій підприємства. Доведено, що інноваційну стратегію необхідно розробляти на найвищому рівні через її першочергове значення, оскільки вона є необхідною умовою ефективного довгострокового розвитку вітчизняних підприємств у сучасних ринкових умовах. Опрацьовано теоретичні аспекти інноваційної стратегії. За результатами дослідження узагальнено думку провідних зарубіжних та вітчизняних науковців стосовно розуміння сутності цього поняття та на основі розглянутих наукових підходів виділено основні ключові риси, які найчастіше зустрічаються в науковій літературі. Узагальнивши підходи провідних фахівців у галузі економічних знань до змісту поняття інноваційної стратегії підприємства, автор пропонує власне бачення її сутності.


Ключові слова


інноваційна діяльність; розвиток підприємства; стратегія; інноваційна стратегія; система стратегій підприємства

Повний текст:

PDF

Посилання


Dimitrov, A. N. (2007). Innovative strategy in the strategy of the enterprise [Ynnovatsyonnaia stratehyia v systeme stratehyi predpryiatyia]. Proceedings of the Odessa Polytechnic University, 1(27), 278-283.

Sumets, A. N. (2005). Enterprise strategy [Stratehyia predpryiatyia]. Kyiv: Professional.

Stadnyk, V. V. (2011). Strategic management of innovation development company [Stratehichne upravlinnia innovatsiinym rozvytkom pidpryiemstva]. Khmelnytskyi : KhNU.

Ehorkyn, S. S. (2011). Formation of innovative development strategies of the food industry [Formyrovanye ynnovatsyonnoi stratehyy razvytyia predpryiatyi pyshchevoi promyshlennosty]. Bulletin of the Krasnoyarsk State Agricultural University, 2, 47-52.

Koval, A. A. (2011). Conceptual approaches to strategy innovation management company [Kontseptualni pidkhody do formuvannia stratehii upravlinnia innovatsiinoiu diialnistiu pidpryiemstva. Bulletin of KNUTD, 3, 134-138.

Podrieza, S. M. Kamianetsk, O. V. (2006). Features and problems of building an innovative strategy in the strategic development of the Company [Osoblyvosti ta problemy pobudovy innovatsiinoi stratehii v systemi stratehichnoho rozvytku pidpryiemstva]. Formation of market relations in Ukraine, 7, 48-52.

Matveeva, T. V. (2010). Creating an innovation strategy of the company oil production complex [Formyrovanye innovatsionnoi stratehyy predpryiatyia neftedobyvaiushcheho kompleksa]. The modern economy, 10, 64-69.

Novytskyi, V. I. (2007). Imperatives of Innovation Development [Imperatyvy innovatsiinoho rozvytku]. Economy of Ukraine, 1, 45-48.

Skibitskyi, O. M. (2009). Innovation and investment management [Innovatsiinyi ta investytsiinyi menedzhment]. Kyiv: Center of educational literature.

Hrynov, A.V. (2003). Innovative development of industrial enterprises: concept, methodology, strategic management [Innovatsiinyi rozvytok promyslovykh pidpryiemstv: kontseptsiia, metodolohiia, stratehichne upravlinnia]. Harkiv: INZhEK.

Dorofeev, V. D. (2003). Innovation management [Innovatsyonnyi menedzhment]. Penza: Publisher of Penza State University.

Fatkhutdynov, R. A. (2007). Innovation management [Innovatsyonnyi menedzhment]. St. Petersburg: Pyter.

Kravets, I. V. (2012). Forming a strategy of innovative development companies based pig industry SWOT – analysis [Formuvannia stratehii innovatsiinoho rozvytku pidpryiemstv haluzi svynarstva na osnovi SWOT – analizu]. Ahroinkom, 10, 48-50.

Yankovets, T. M. (2010). Innovative Strategies light industry as a means of implementing its innovation potential [Innovatsiini stratehii pidpryiemstva lehkoi promyslovosti yak zasib realizatsii yoho innovatsiinoho potentsialu]. Current Economic Issues, 2, 167-174.

Kulaiets, M. M. Kutsekon, L. O. (2009). The strategy of innovative development of farms [Stratehiia innovatsiinoho rozvytku silskohospodarskykh pidpryiemstv]. Ekonomika APK, 7, 75 – 80.

Antoniuk, L. L. (2003). Innovation: theory, mechanism design and commercialization [Innovatsii: teoriia, mekhanizm rozrobky ta komertsializatsii]. Kyiv: KNEU.

Yankovskyi, K. P. (2001). The organization's investment and innovation [Orhanyzatsyia investytsyonnoi i innovatsionnoi deiatelnosty]. St. Petersburg: Pyter.

Kovtun, O. I. (2012). Innovation strategies in the system to ensure competitiveness [Innovatsiini stratehii v systemi zabezpechennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva]. Innovative Economy, 12 (38), 75 – 88.

Pavlenko, I. A. (2006). Economics and organization innovation [Ekonomika ta orhanizatsiia innovatsiinoi diialnosti]. Kyiv: KNEU.

Fedulova, I. V. (2009). Strategic directions of innovative development of the industrial enterprise [Stratehichni napriamky innovatsiinoho rozvytku promyslovoho pidpryiemstva]. Proceedings NUFT, 29, 108-111.

Verhal, K. Yu. (2011). Theoretical approaches to the classification of innovation strategies [Teoretychni pidkhody do klasyfikatsii innovatsiinykh stratehii]. Theoretical and practical aspects of the economy and intellectual property, 2, 214-219.

Chubai, V. M. (2010). The essence of innovation strategies and types of engineering companies [Sut i vydy innovatsiinykh stratehii mashynobudivnykh pidpryiemstv]. Bulletin of the International Nobel Forum, 1 (3), 347-356.

Ocheredko, O. O. (2011). Innovation Strategy as a modern management tool development company [Innovatsiina stratehiia yak suchasnyi instrument upravlinnia rozvytkom pidpryiemstva]. Theoretical and practical aspects of the economy and intellectual property, 4, 47-54.

Shehda, A. V. (2002). Management [Menedzhment]. Kyiv: Znannia.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019