Організація економічного аналізу діяльності підприємств готельного бізнесу

Tetyana Yuriivna Oliyarnyk


Анотація


Вступ. Організація економічного аналізу діяльності підприємств готельного бізнесу, як і будь-якого підприємства, дозволяє виявляти резерви ефективності послуг та робіт, що є запорукою успіху. Однак, низька якість обслуговування туристів свідчить про відсутність достатньо ефективної організації економічного аналізу в готельному бізнесі. Тому негативні наслідки у діяльності цих підприємств необхідно усунути за допомогою створення ефективної системи організації економічного аналізу, яка здатна забезпечити управлінські рішення аналітичною інформацією.

Мета полягає у дослідженні комплексу питань організації економічного аналізу діяльності підприємств готельного бізнесу та виявленні особливостей його проведення в таких закладах.

Результати. Наведено основні питання, які необхідно розглянути при організації діяльності підприємств готельного бізнесу, а саме: суб’єкти і об’єкти аналізу; вибір організаційних форм його проведення стосовно до управління на підприємстві та розподіл обов’язків між працівниками; складання програми або плану проведення аналізу; інформаційне та методичне забезпечення аналізу; аналітична обробка даних; оформлення результатів аналізу; узагальнення результатів аналізу, подання висновків і пропозицій. Визначено систему показників для аналізу, а також з’ясовано організаційні структури реалізації аналітичних процедур.


Ключові слова


готельний бізнес; готель; підприємство; організація аналізу; економічний аналіз; аналітичні процедури

Повний текст:

PDF

Посилання


Ts'okhla, S. Yu. (2008). Ekonomichni osnovy kurortnoyi industriyi y perspektyvy rozvytku. Uchenye zapysky TNU ym. V. Y. Vernadskoho, 21 (60), 1, 286–294.

Filonych, O. M. (2010). Rozvytok rehional'noho rynku rekreatsiynykh posluh yak odyn iz napryamkiv yevropeys'koyi intehratsiyi Ukrayiny. Visnyk Dnipropetrovs'koho universytetu. - Seriya «Ekonomika, 4 (1), 12-16.

Tsyhylyk, I. I. (2003). Ekonomichnyy analiz – osnovnyy chynnyk pidvyshchennya efektyvnosti pidpryyemnyts'koyi diyal'nosti. Aktual'ni problemy ekonomiky, 7, 90-96.

Shurpenkova, R. K. (2005). Ponyattya y zahal'ni metodolohichni pryntsypy orhanizatsiyi ekonomichnoho analizu. Sotsial'no-ekonomichni doslidzhennya v perekhidnyy period, 6, 512-517.

Rohlyev, Kh. Ye. (2005). Osnovy hotel'noho menedzhmentu. Kyyiv: Kondor.

Kuz'mins'kyy, A. M., Sopko, V. V. & Zavhorodniy, V. P. (1993). Orhanizatsiya bukhhalters'koho obliku, kontrolyu i analizu. Kyyiv : «Vyshcha shkola».

Mnykh, Ye. V. (2011). Ekonomichnyy analiz. Kyyiv : Znannya.

Mal's'ka, M. P., Antonyuk, N. V., Hanych, N. M. (2008). Mizhnarodnyy turyzm i sfera posluh. Kyyiv: Znannnya.

Podlepina, P. O. (2013). Konkurentospromozhnist' yak chynnyk pidvyshchennya efektyvnosti funktsionuvannya hotel'nykh pidpryyemstv. Visnyk Kharkivs'koho natsional'noho universytetu imeni V. N. Karazina, 1042,128-131.

Nechayuk, L. I. & Nechayuk, N. O. (2006). Hotel'no-restorannyy biznes: menedzhment. Kyyiv: Tsentr navchal'noyi literatury.

Shkaraban, S. I., Sapachov, M. I. (1999). Ekonomichnyy analiz diyal'nosti promyslovykh pidpryyemstv. Ternopil' : Aston.

Lazaryshyna, I. D. (2004). Metodolohiya ta orhanizatsiya ekonomichnoho analizu. Rivne : NUVHP.

Pavlenko, A. F. & Chumachenko, M. H. (2001). Transformatsiya kursu Ekonomichnyy analiz diyal'nosti pidpryyemstva. Kyyiv: KNEU.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019