Контент-маркетинг: проблема нових методів приваблення клієнтів
Анотація
Вступ. Особливість Інтернет-маркетингу в тому, що він безпосередньо залежить від технічного розвитку інформаційних мереж та їх поширення у соціумі, а отже, його методи і прийоми динамічно змінюються й модифікуються залежно від інформаційного й соціокультурного довкілля. Тобто ті маркетингові заходи, які були новаторськими рік-два тому, сьогодні можуть виявитися неефективними й застарілими. З цього погляду контент-маркетинг потребує постійної методологічної ревізії, проте в Україні поки що немає концептуального аналізу його найновіших методів. Також не звертається достатня увага на нього як на метод Інтернет-реклами, для ефективного результату якої мають бути задіяні технічний, економічний, психологічний і навіть соціально-політичний фактори.
Мета. Проаналізувати нові методи контент-маркетингу, які дозволять компанії без активної реклами та продажів посісти позиції лідера на ринку.
Результати. На основі їхньої діяльності доведено дієвість й ефективність застосування нових методів контент-маркетингу. ІТ-спеціалістам і маркетологам запропоновано комбінувати застосовування звичайного й «ракетного контенту» як особливого виду контентного маркетингу, який використовується для швидкого злету компанії. У статті надаються поради щодо застосування рекламних оголошень у контенті сайтів, що ґрунтуються на змінах у сприйнятті традиційних маркетингових методів споживачами. Доведено, що метою маркетингової політики має стати забезпечення постійної наявності контенту в полі зору потрібних осіб, а також неперервне поповнення клієнтської бази та її аналіз, що в сукупності має передувати активному застосуванню традиційної реклами й методів продажу.
Ключові слова
Посилання
Zosimenko, Y. A. (2013). Sotsiologia massovykh kommunikatsij. Ulyanovsk: UlGU.
Kawasaki, G. (2012). Kak ocharovyvat lyudej. Iskusstvo vliyat na umy i postupki. Moscow: Alpina Biznes Buks.
Konferentsyia «Marketing Evolution». (2015). Marketing_Evolution. Retrieved from: http://marketingrevolution.com.ua/about.
Krykavskyi, Ye. V., & Fihun, N. V. (2013). Kontent-marketynh: reklama bez reklamy. Formuvannia rynkovoi ekonomiky, 30, 474-483.
Lytovchenko, I. L. (2008). Metodolohichni aspekty Internet-marketynhu. Kyiv: Naukova dumka.
Novostruev, P. Y., & Kaptiukhin, R. V. (2014). Kontent-strategiya internet-marketinga v kontekste globalizacii. Teoriya i praktika obschestvennogo razvitiya, 3, 275-278.
Odden, L. (2014). Prodayuschij kontent. Kak svyazat' kontent-marketing, SEO i social'nye seti v edinuyu sistemu. Moscow: Mann, Yvanov y Ferber.
Romanenko, N. (2006). eBay: ves mir – na auktsion! Stratehii, 3. Retrieved from http://www.strategy.com.ua/Articles/Content?Id=592.
Stelzner, M. (2013). Kontent-marketing. Novye metody privlecheniya klientov v `epohu Interneta. Moscow: Mann, Ivanov i Ferber.
B2B marketynh: Zbirnyk naukovykh prats ІХ Vsesvitn’oi nauk.-prakt. konferentsii studentiv, aspirantiv ta molodykh vchenykh (16-17 kvitnia 2015, Kyiv). (2015). Kyiv: NTUU «KPI».
Definition of Marketing. (n.d.). American Marketing Association. Retrieved from https://www.ama.org/AboutAMA/Pages/Definition-of-Marketing.aspx.
Google Search (2015). Retrieved from https://www.google.com.ua/search.
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
##submission.copyrightStatement##
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .
Збірник наукових праць "Економічний аналіз"
ISSN 1993-0259 (Print) ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa
© Західноукраїнський національний університет
© «Економічний аналіз», 2007-2021
