Переваги Карпатського регіону в туристичній діяльності України

Mykhailo Ivanovych Manylich, Nataliia Borysivna Roshko


Анотація


Вступ. Одним із способів розвитку економіки країни є розвиток туристичної діяльності, що сприятиме збільшенню доходів бюджету та створенню нових робочих місць. Проведено аналіз оцінки фінансового стану туроператорів та турагентів Карпатського регіону через запропоновану систему показників.

Метою статті є визначення переваг розвитку туризму в Карпатському регіоні, а також удосконалення аналізу діяльності суб’єктів туристичної діяльності. Аналіз діяльності туроператорів та турагентів необхідний для ефективного управління туристичною діяльністю в умовах роботи з обліковою інформацією, яка слугуватиме користувачам для прийняття рішень.

Метод (методологія). На основі даних спостереження і статистико-економічних методів дослідження аналізу діяльності туристичних підприємств Карпатського регіону виявлено тенденції та прогноз результатів діяльності туроператора на основі адитивного моделювання із урахуванням сезонності.

Результати досліджень. Визначено переваги Карпатського регіону з-поміж інших у країні. Внесено пропозиції, які вдосконалять процес контролю за основними суб’єктами туристичної діяльності. Подано рекомендації щодо здійснення аналізу фінансового стану туристичних підприємств на основі п’яти підсистем показників та прогнозування фінансових результатів за допомогою адитивного моделювання із урахуванням сезонності.


Ключові слова


туризм; переваги; суб’єкти туристичної діяльності; аналіз фінансового стану; адитивне моделювання; сезонність; туроператор; турагент

Повний текст:

PDF

Посилання


Bohdanova, Zh. A. (2011). Bukhhalterskyi oblik i kontrol turystychnoi diialnosti. Zhytomyr.: ZhDTU.

Holovko, V. I. (2008). Ekonomichnyi analiz. Kyiv:TzOV „Kurs”.

Hura, N. O. (2010). Oblik vydiv ekonomichnoi diialnosti. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury.

Kyfiak, V. F. (2008). Orhanizatsiia turyzmu. Chernivtsi: Knyhy-XXI.

Malska, M. P. Rutynskyi, M. Y., Bulous, S. V., Mandiuk, N. L. (2014). Ekonomika turyzmu: teoriia ta praktyka. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury.

Momont, T. V. (2014). Osoblyvosti funktsionuvannia turystychnoi industrii: kharakterystyka diialnosti subiektiv hospodariuvannia dlia tsilei bukhhalterskoho obliku. Visnyk ZhDTU, 3 (69), 69-81.

Roshko, N. B. (2010). Litsenzuvannia v turystychnii haluzi Ukrainy yak faktor derzhavnoho rehuliuvannia yii rozvytku. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka, 118, 41-43.

Roshko, N. B. (n.d.). Prohnozuvannia dokhodiv turystychnykh pidpryiemstv na osnovi adytyvnoho modeliuvannia. Vcheni zapysky Universytetu «KROK» (ekonomichni nauky), 34, 292-300.

Statystychnyi biuleten «Turystychna diialnist v Ukraini u 2013 rotsi». (2014). Derzhavna sluzhba statystyky Ukrainy. Kyiv.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##



Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution  International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2020