Теоретичні складові, особливості управління, розвиток поняття ринку продукції виноградарства

Olha Borysivna Kalaman


Анотація


У статті розглянуто основні етапи розвитку поняття «ринок» та його модифікація в певних економічних умовах. Виявлено особливості функціонування та управління ним в складних сучасних реаліях. Зображено реальні тенденції та результати розвитку «ринку» як центрального поняття в суспільних відносинах. Відокремлені важливі складові сучасного агропродовольчого ринку. Доведено, що їх адекватне та доцільне співставлення, а також вільні можливості розвитку дають позитивні результати діяльності економіки в цілому. З історичної точки зору зображено, яку саме роль має правильний та всебічний аналіз ринкового середовища для ефективної економіки. Розглянуті сучасні тенденції управління ринком як важливою складовою кожної економічної системи. Представлені сучасні підходи до управління функціонуванням всіх окремих елементів цілісного та важливого ринкового механізму. Показано які особливості має ринок продукції виноградарства як частина загальної системи агропродовольчих ринків. Виявлено його місце в загальній структурі та результатах функціонування всього комплексу. Виокремлено особливі проблеми ефективної взаємодії ринку продукції виноградарства із іншими складовими економічних перетворень. Запропоновано корисні, досконалі та високоефективні механізми взаємодії ринку продукції виноградарства і загальною структурою агропромислового ринку. 


Ключові слова


ринок; агропромисловий ринок; торгівля; попит; пропозиція; регіональний ринок; структура ринку; складові елементи

Повний текст:

PDF

Посилання


Dal', V. (1978). Tlumachnyy slovnyk zhyvoyi velykorosiykoyi movy. Moscow.

Ozhehov, S, & Shvedova, N. (2010). Tlumachnyy slovnyk rosiys'koyi movy. Moscow.

Mala radyans'ka entsyklopediya. (1931). Moscow.

Yermolenko, S, Bybyk, S, & Todor, O. (2001). Korotkyy tlumachnyy slovnyk ukrayins'koyi movy. Kyyiv.

Rabynovych, Y. (1993). Marketynh v kommercheskoy deyatel'nosty. Odessa: Intmar.

Pushkar', M, & Pynkhasyk, V. (1993). Osnovy marketynha. Ternopol': Visnyk.

Sabluk, P, Karych, D, & Kovalenko, Yu. (2002). Osnovy orhanizatsiyi sil's'kohospodars'koho rynku. K: IAE UAAN.

Yevdokymov, F, & Havva, V. (2008). Azbuka marketynhu.

Atamas', H. (2005). Formuvannya i funktsionuvannya rehional'noho rynku ovochevoyi produktsiyi : dys. … kand. ekon. nauk : 08.07.02. Moscow.

Zinovchuk, V. (2001). Osnovy sil's'kohospodars'koyi obsluhovuyuchoyi kooperatsiyi. Kyyiv: Vyshcha osvita.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##



Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution  International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa

 

© Західноукраїнський національний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2021