Інформаційно-аналітичне забезпечення прийняття управлінських рішень на підприємстві

Hanna Anatoliivna Ivashchenko, Alina Serhiivna Skrypai


Анотація


У статті розглянуто сучасний стан сільського господарства України. Сформульовано основні задачі, які поставлені перед вітчизняними сільськогосподарськими підприємствами в умовах трансформації вітчизняної економіки у зв’язку з інтеграцією до Євросоюзу. Надано аналітичну підтримку прийняття управлінських рішень на підприємствах за рахунок розробленого методичного інструментарію. Розраховано за допомогою «дерева» рішень альтернативні варіанти вибору вирощування сільськогосподарської продукції.


Ключові слова


управлінське рішення; інструментарій; метод; економіко-математична модель; сільськогосподарське підприємство; «дерево» рішень; ймовірність

Повний текст:

PDF

Посилання


Aktual'nі problemi suchasnogo rozvitku Ukrajni: socіal'nі, ekonomіchnі ta pravovі aspekti. (2008). Materiali mіzhvuzіvs'koi naukovoi konferencii vikladachіv ta studentiv. Donec'k, DonNTU, 116-119.

Vіhljaеva, S. І. & Fedjaj, V. І. (2013). Shljahi optimіzacіj upravlіns'kih rіshen' pіdpriyemstva v umovah riziku ta neviznachenostі. Vіsnik NTU «HPІ», 67 (1040), 143-147.

Gerasimenko, A. A., Bogachev, L. A. (2014). Innovacionnye problemy sel'skogo hozjajstva sovremennoj Ukrainy. Molodij vchenij, 3 (06), 20-22.

Derlou, Des. (2001). Kljuchovі upravlіns'kі rіshennja. Tehnologіja prijnjattja rіshen'. Kyiv: Vsesvіt, Naukova dumka.

Zavalkevich, L. (2003). Prinjatie reshenij: Psihologicheskie aspekty optimizacii. Antikrizisnyj menedzhment, 9, 14-18.

Kurmaev, P. Ju. (2010). Sovremennoe sostojanie i perspektivy razvitija zhivotnovodstva v Ukrainy. Kyiv: NIJEI.

Schokіna, G. V., Golovatij, M. F., Antonjuk, O. V. & Sladkevich V. P. (2007). Menedzhment. Kyiv: Mіzhregіon. akademіja upravlіnnja personalom.

Mincberg, G., Al'strend, B, & Lembel, Dzh. (2000). Shkoly strategij. SPb.: Piter.

Moiseenko, E. A. (2007). Kommunikacii v biznese. Rostov n/D.: Feniks.

Sokolovs'ka, Z. M. & Jаcenko, N. V. (2013). Prikladne іmіtacіjne modeljuvannja jak analіtichna osnova prijnjattja upravlіns'kih rіshen'. BІZNESІNFORM, 6, 69-76.

SWOT-analіz – osnova formuvannja marketingovih strategіj pіdpriyemstva. (2001). Donec'k: Donec'kij derzh. un-t ekonomіki і torgіvlі іm. M. Tugan-Baranovs'kogo.

Vlasenko, N. S. (2014) Sіl's'ke gospodarstvo Ukraіni: statistichnij zbіrnik. Kyiv: Avgust trejd.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019