Інформаційно-комунікаційна структура фармацевтичного ринку України в умовах глобалізації

Natalia Volodymyrivna Zaitseva


Анотація


Предметом дослідження у роботі є сукупність інформаційних потоків та комунікаційних каналів, що циркулюють у процесі здійснення операцій на фармацевтичному ринку України в умовах глобалізації. Мета статті полягає в аналізі інформаційно-комунікаційної структури останнього для визначення стратегічних пріоритетів встановлення взаємозв’язків між його гравцями в умовах існуючих обмежень та посилення глобалізаційних процесів. У процесі дослідження використовувалися діалектичний метод наукового пізнання та загальнонаукові: метод теоретичного узагальнення, метод аналізу і синтезу, групування і класифікації, порівняльного аналізу.

У роботі зроблено порівняльний аналіз фармацевтичного ринку та ринку традиційних споживчих товарів широкого вжитку. Проведено аналіз сучасного стану світової фармацевтичної галузі. Охарактеризовано рівень високої монополізації та концентрації капіталу у фармацевтичній галузі та наслідки цього для світового та національного ринків. Оцінено потенціал зростання національного фармацевтичного ринку. Визначено стратегічні пріоритети побудови інформаційно-комунікаційної структури фармацевтичного ринку України. На основі розробленої інформаційно-комунікаційної структури фармацевтичного ринку виокремлено основні напрями комунікаційної взаємодії між його учасниками, їх ролі, функції, які виконують комунікації, та визначено обмеження взаємодії між суб’єктами фармацевтичного ринку України. Запропоновано заходи щодо підвищення ефективності інформаційно-комунікаційної структури фармацевтичного ринку України.


Ключові слова


фармацевтичний ринок; інформаційно-комунікаційна структура; комунікації; інформаційне суспільство; лікарські засоби; глобалізація; транснаціональні корпорації; фармацевтична галузь

Повний текст:

PDF

Посилання


Deloitte (2015). Global life sciences outlook. Adapting in an era of transformation.

IMAP (2015). Global M&A Report. Pharma / Biotech 2015.

Sayt derzhavnoyi sluzhby statystyky Ukrayiny. Retrieved from: http://ukrstat.gov.ua/.

Baker Tilly (2013). Farmatsevtychnyy rynok.

Androshchuk, H. O., Zhylyayev, I. B., Chyzhevs'kyy, B. H., Shevchenko, M. M. (2009). Stratehiya innovatsiynoho rozvytku Ukrayiny na 2010-2020 roky v umovakh hlobalizatsiynykh vyklykiv. Kyyiv: Parlaments'ke vydavnytstvo.

Mekh, O. A. (2008). Innovatsiyno-sotsial'ni aspekty rozvytku farmatsevtychnoyi haluzi Ukrayiny Kyyiv: TsDPIN NANU.

Reyhard, D. V., Suhinina, V. A., Shilenko, Yu. V. (2008). Farmatsevticheskiy ryinok: ego osobennosti, problemyi i perspektivyi. Moscow: Slavyanskiy dialog.

Balashov, A. I. (2012). Formirovanie mehanizma ustoychivogo razvitiya farmatsevticheskoy otrasli: teoriya i metodologiya. Sankt-Peterburg.: SPbGUEF.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019