Формування бренд-іміджу дестинації в реаліях сучасної України на засадах упровадження КСВ

Lyudmyla Viktorivna Malik


Анотація


Статтю присвячено проблемам формування бренд-іміджу туристичної дестинації. Визначено основні фактори, які обумовлюють успішність брендінгу території, та етапи розробки іміджу дестинації. Встановлено особливості впливу соціально-політичної ситуації в Україні на розвиток КСВ у галузях культури та туризму. Окреслено основні етапи взаємодії КСВ-бізнесу та розвитку бренд-іміджу дестинації.


Ключові слова


бренд-імідж; туристична дестинація; соціально-політична ситуація; брендинг території; безпека території; регіональний менеджмент; локальний та глобальний бренд

Повний текст:

PDF

Посилання


Brend regiona. (2015). Retrieved from: http://www.coolreferat.com/Brend_regiona.

Lazareva, N. (n.d.). Korporativnaja social'naja otvetstvennost'. Retrieved from: http://www.csrjournal.com/468-korporativnaja-socialnaja-otvetstvennost.html.

Korporativnaja social'naja otvetstvennost' v Ukraine: uskorenie posle medlennogo starta. (n.d.). Retrieved from: http://www.csrjournal.com/peoplecsr/13-korporativnaja-socialnaja.html.

Razvitie turizma kak faktor formirovanija imidzha territorii. (n.d.). Retrieved from: http://tourlib.net/statti_tourism/burlina.htm.

Tul'chinskij, G. L. & Terent'eva, V. I. (2006). Brend-integrirovannyj menedzhment: kazhdyj sotrudnik v otvete za brend. Moscow: Vershina.

Dubejkovskij, V. (n.d.). Strana, region, gorod. Brend-menedzhment v XXI veke. Retrieved from: http://citybranding.ru/strana-region-gorod-brend-menedzhment-v-xxi-veke.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019