Формування бренд-іміджу дестинації в реаліях сучасної України на засадах упровадження КСВ
Анотація
Статтю присвячено проблемам формування бренд-іміджу туристичної дестинації. Визначено основні фактори, які обумовлюють успішність брендінгу території, та етапи розробки іміджу дестинації. Встановлено особливості впливу соціально-політичної ситуації в Україні на розвиток КСВ у галузях культури та туризму. Окреслено основні етапи взаємодії КСВ-бізнесу та розвитку бренд-іміджу дестинації.
Ключові слова
Посилання
Brend regiona. (2015). Retrieved from: http://www.coolreferat.com/Brend_regiona.
Lazareva, N. (n.d.). Korporativnaja social'naja otvetstvennost'. Retrieved from: http://www.csrjournal.com/468-korporativnaja-socialnaja-otvetstvennost.html.
Korporativnaja social'naja otvetstvennost' v Ukraine: uskorenie posle medlennogo starta. (n.d.). Retrieved from: http://www.csrjournal.com/peoplecsr/13-korporativnaja-socialnaja.html.
Razvitie turizma kak faktor formirovanija imidzha territorii. (n.d.). Retrieved from: http://tourlib.net/statti_tourism/burlina.htm.
Tul'chinskij, G. L. & Terent'eva, V. I. (2006). Brend-integrirovannyj menedzhment: kazhdyj sotrudnik v otvete za brend. Moscow: Vershina.
Dubejkovskij, V. (n.d.). Strana, region, gorod. Brend-menedzhment v XXI veke. Retrieved from: http://citybranding.ru/strana-region-gorod-brend-menedzhment-v-xxi-veke.
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
##submission.copyrightStatement##
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .
Збірник наукових праць "Економічний аналіз"
ISSN 1993-0259 (Print) ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa
© Західноукраїнський національний університет
© «Економічний аналіз», 2007-2022
