Теоретичні підходи до визначення компетентності менеджера
Анотація
У статті розглянуто теоретичні підходи до розуміння компетентності менеджера. Узагальнено методичний інструментарій, який застосовується при визначенні термінів «менеджер» та «компетентність». Систематизовано поняття та охарактеризовано складові компетентності і основні напрямки в роботі менеджера. Розглянуто сутність та складові особливостей діяльності останнього, що характеризують його в сучасних умовах. Визначено зміст ментальності лікаря та менеджера охорони здоров’я. Зроблено висновок про необхідність розробки моделі компетентності менеджера в системі охорони здоров’я.
Ключові слова
Посилання
Gareth, R. (2005). Recruitment and Selection: A Competency Approach. Moscow: НІРРО.
Mansfield, R. S. (1996). Building competency model. Human Resource management, 35, 7-15.
Klein, A. L. (1996). Validity and reliability for competency-based system: Reducing litigation risks. Competensation and Benefits Review, 28, 31—37.
Mirabile, R. J. (1997). Everything you wanted to know about competency modeling. Training and Development, 73-77.
Fleischman, E. A., Wetrogan, L. I., Uhman, C. E., MarshallMiles, J. C., (1995). Development of prototype occupational information network content model, 1, 10.1-10.39). Utah: Utah Department of Employment Security (Contract Number 94—542).
Spencer, L. M., McClelland, D. C., Spencer, S. (1994). Competency assessment methods: History and state of the art. Boston: Hay-McBer Research Press.
Slivinski, L., Donoghue, E., Chadwick, M., Ducharme, F. A., Gavin, D. W., Lorimer, a., Mcsheffrey, R., Miles, J., & Morry, G. (1996). The wholistic competency profile: A model. Ottawa: Staffing Policy and Program Development Directorate, Public Service Commission of Canada.
Bonder, A., Hollands, D., & Miles, J. (1999). A blue-print for the future: Competency-based management in the Public Service of Canada. Ottawa. The Treasury Board Secretariat / Public Service Commission Working Group on Competency — Based management.
Holovan, M. (2008). Competenceand competency, experience of theory, theory of experience. Higher education of Ukraine, 3(30), 23-30.
Nedashkivska, T. (2008). Professional competence andcompetencyof civil servant: volume of terminological meaning of concepts. Bulletin of the National Academy of Public Administration under the President of Ukraine, 1, 73-81.
Vorobei, S. (2007). Competence model as an element of personnel management system. News of tourist business, 9, 46-47.
Kybanov, A. Y., Konovalov, V. H. (2006). Principles of personnel management: Teaching materials. Publishing House"Kordys@Media”. Retrieved from: http:// www.cordis.ru.
Hrishnova, O. A. (2006). Economics of Labor and Social-Labor Relations. Kyiv: Knowledge.
Lynchevskyy, E. E. (2002). Skills of managerial communication: a guide to everyday contacts and conflicts.- St. Petersburg: Rech.
Petrova, T. (2010). Professional development of workers: the problem of staff in centives and employer interest. Ukraine: aspects of labor, 2, 26-34.
Lytvynova, O. N. & Kolomyichuk, V. S. (2015). Fundamentals of economic theory. Ternopil: Ternopil State Medical University.
Voronenko, Y. V. & Lytvynova, O. N. (2001). Management and Leadership in Nursing. Ternopil: Ukrmedknyha.
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
##submission.copyrightStatement##
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .
Збірник наукових праць "Економічний аналіз"
ISSN 1993-0259 (Print) ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa
© Західноукраїнський національний університет
© «Економічний аналіз», 2007-2022
