Обгрунтування необхідності спеціалізації маркетингової діяльності в харчовій галузі

Stanislav Anatoliyovych Buhayenko


Анотація


У статті ретельно розглянуто концепції маркетингу – отримання інформації за запитами носіїв платоспроможного попиту і пропозиція товарів адекватно запитам – і маркетингу соціально-етичного спрямування – не нашкодити здоров'ю і життю споживача. Перераховано громадські та державні організації, які регулюють якість і характеристики продукції в різних країнах світу і Європи зокрема. Розкрито причини необхідності спеціалізації маркетингової діяльності в харчовій галузі.


Ключові слова


маркетинг; продукти харчового призначення; якість; попит; пропозиція; ринок; концепція

Повний текст:

PDF

Посилання


Astratova, G. V. (1996). Marketing prodovol'stvennogo rynka: konceptual'nyj podhod. Shadrinsk : Iset'.

Galeev, M. M. (2007). Sovershenstvovanie marketingovyh podhodov pri realizacii prodovol'stvennyh tovarov v roznichnoj seti. Moscow : PGU.

Zviahintseva, O. (2010). Osoblyvosti doslidzhennia marketynhu tovariv prodovolchoho pryznachennia. Ekonomika APK, 3, 25-30.

Zviahintseva, O. B. (2006). Zbirka zakonodavchykh aktiv, rehuliuiuchykh protsesy reiestratsii, volodinnia i upravlinnia tovarnymy znakamy na tovary i posluhy. Odesa : Fotosyntetyka.

Kolz, R. L. & Ul, D. N. (2000). Marketing sel'skohozjajstvennoj produkcii. Moscow: Kolos.

Prodovol'stvennaja programma SSSR na period do 1990 goda i mery po ee realizacii : materialy majs'kogo Plenuma CK KPSS 1982 g. (1984). Moscow : Politizdat.

Sait Instytutu prodovolchoho marketynhu. (2014). Retrieved from: http://www.fmi.org/.

Yazliuk, B. O. (2006). Formuvannia ta realizatsiia investytsiino–innovatsiinoho potentsialu pidpryiemstv. Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka. Seriia: ekonomika, 20, 149-152.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##



Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution  International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa

 

© Західноукраїнський національний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2022